CLOUDZERO SRL, prin
platforma WebAlert.ro, furnizeaza solutii pentru transmiterea de SMS-uri, automatizare de trimitere
a mesajelor SMS-uri prin campanie de adaugare a numerelor in platforma WebAlert.ro si ofera
acces API pentru integrarea cu alte solutii si aplicatii.
Prezentul document
reprezentand Termenii si Conditiile de Utilizare, este Contractul de servicii de mesagerie, denumit
in continuare "TCU".
Prezentul TCU este incheiat
intre dumneavoastra (numit in continuare "dvs", "al dvs." sau
"beneficiar") in calitate de beneficiar si CLOUDZERO SRL (numit in continuare
"nostru", "al nostru", "WebAlert" "WebAlert.ro" sau
"furnizor") in calitate de furnizor de servicii de mesagerie :
-
Notificari diverse
prin SMS
-
SMS
Marketing
-
Felicitari prin
SMS
-
Reamintire plata
factura prin SMS
-
Rezervari bilete
prin SMS
-
Coduri acces prin
SMS
-
Publicitate prin
SMS
-
Mesaje de
informare
-
Confirmare comanda
(la magazine online)
-
Reamintire
programare prin SMS
-
Concursuri
interactive prin SMS
-
Anunturi prin
SMS
-
Coduri acces prin
SMS
Folosirea serviciilor
noastre constituie subiectul prezentului contract (TCU). Prezentul contact (TCU) serveste ca baza
legala pentru toate serviciile de mesagerie furnizate de platforma WebAlert.ro.
WebAlert.ro este un furnizor de
telecomunicații pentru mesaje scurte mobile prin aplicatia WebAlert cu livrarea națională și
internațională de mesaje scurte mobile precum SMS-uri sau alte servicii de telecomunicații.
Clientul intenționează să
folosească platforma WebAlert pentru a trimite mesaje pentru uz propriu sau pentru a furniza propriilor
clienți, în nume propriu și pentru cont propriu, servicii pentru mesaje mobile.
WebAlert ca si furnizor este
însărcinat de către client să efectueze operarea tehnică a platformei. Serviciile oferite de
WebAlert sunt destinate exclusiv comercianților. Prin încheierea contractului, clientul se asigură
că este comerciant și că mesajele scurte sunt trimise ca parte a afacerii sale. Pentru utilizarea
serviciilor WebAlert se aplică următorii termeni și condiții generale în versiunea lor respectivă
și valabile la momentul încheierii contractului descrierile de performanță și listele de prețuri
sau modificările ulterioare ale acestora, în măsura în care clientul nu a contrazis în
mod expres . Descrierile de performanță și listele de prețuri sunt disponibile pe WebAlert.
1. Concluzie
1.1 Contractul de servicii
de telecomunicații între WebAlert și client se încheie pe baza înregistrării
clientului prin intermediul site-ului www.webalert.ro pe pagina de înregistrare desemnată,
prin telefon sau prin e-mail și a activării ulterioare a tarifelor.
Prezentarea serviciului pe
site nu constituie o ofertă obligatorie de încheiere a unui contract. Înregistrarea
clientului reprezintă o solicitare a clientului, care poate fi transmisă și transmisă numai dacă
clientul a citit și a acceptat acești termeni și condiții.
Primirea acestei aplicații
va fi confirmată imediat prin WebAlert la adresa de e-mail specificată.
1.2 Datorită
reglementărilor legale, WebAlert este obligat să țină un registru al clienților în care sunt
stocate numele companiei, numele clientului, adresa, e-mailul, numărul de telefon precum și
începutul și sfârșitul contractului. WebAlert își rezervă dreptul de a solicita
dovezi de la client cu privire la corectitudinea informațiilor sale, de exemplu un extras de
registru comercial sau o înregistrare a afacerii.
1.3 WebAlert nu este
obligat să accepte o cerere de încheiere a unui contract, în special dacă solicitantul
furnizează informații false sau dacă există o suspiciune rezonabilă că clientul intenționează să
utilizeze abuziv serviciile.
2. Utilizarea serviciilor
2.1 WebAlert permite clientului
să folosească platforma si aplicatia WebAlert pentru a trimite și a primi mesaje scurte mobile în
limitele posibilităților tehnice și operaționale existente.
2.2 Platforma poate fi
utilizata si prin cerere API „application programming interface”. Pentru conectarea
la API, clientul are cheia de access in platforma WebAlert.
2.3 WebAlert permite părții
contractante să trimită cu un singur cont un numar de mesaje maximume limitate de catre pachetul comanda
si de catre operatorul de telefonie mobila.
2.4 WebAlert asigură
funcționarea infrastructurii sale tehnice 365 de zile pe an, 24 de ore pe zi, cu o disponibilitate medie
anuală de 99,9%. Aceasta nu include defecțiunile din cauza lucrărilor de întreținere, care sunt
anunțate anterior prin e-mail, și defecțiunile tehnice care sunt în afara sferei de
responsabilitate a WebAlert și care pot afecta calitatea serviciilor mobile în zona de recepție și
transmisie a dispozitivului utilizat, rețeaua mobilă la anumite ore și locații. Acestea pot fi printre
altele:
-
datorită ordinelor
oficiale sau deciziilor judecătorești.
-
din motive tehnice,
în special din cauza circumstanțelor radiotehnice, atmosferice sau
geografice.
-
datorită măsurilor care
sunt și în interesul clientului, cum ar fi lucrările de întreținere și
reparații.
-
în situaţii de
urgenţă şi dezastre sau
-
in alte cazuri de forta
majora.
WebAlert va depune toate
eforturile rezonabile pentru a elimina o astfel de afectare cât mai repede posibil sau pentru a
lucra pentru eliminarea ei cât mai rapidă posibilă. WebAlert nu poate garanta că serviciul va fi
disponibil în orice moment. Clientul este conștient de faptul că nu există nicio garanție pentru
livrarea mesajelor în World Wide Web, precum și în radio de date. O astfel de garanție nu
este luată nici de WebAlert.
2.5 WebAlert va efectua
întreținere și alte modificări tehnice, de ex. la interfață, dacă este posibil fără vreun
prejudiciu pentru client. În cazul în care o restricție este inevitabilă, WebAlert va
informa clientul cât mai curând posibil pe pagina de stare a serviciilor.
2.6 WebAlert oferă clienților
săi asistență prin e-mail, în ceea ce privește aspectele tehnice ale serviciului furnizat de
WebAlert. WebAlert nu poate și nu va clarifica probleme tehnice, care nu sunt legate de sistemul
WebAlert, ci sunt mai degrabă responsabilitatea clientului sau a unei terțe părți (operator telefonie
mobila).
2.7 Serviciile suplimentare
gratuite, care nu au fost convenite contractual, nu vor face obiectul serviciului datorat și pot fi
oprite de WebAlert în orice moment. Nu există garanție de disponibilitate.
2.8 WebAlert transferă mesajele
mobile livrate operatorilor din rețeaua respectiva, retea care apartine clientului.
2.9 WebAlert își rezervă
dreptul de a extinde serviciile, de a le modifica și de a face îmbunătățiri, în special,
dacă aceasta este pentru dezvoltare tehnică, necesară pentru a preveni utilizarea greșită sau dacă
WebAlert este obligat prin lege să facă acest lucru.
3. Obligatiile clientului
3.1 WebAlert oferă clientului
exclusiv o conexiune tehnică pentru transferul mesajelor mobile. Clientul este singurul responsabil
pentru operarea, marketingul și permisiunea serviciilor operate folosind platforma si aplicatia
WebAlert.
3.2 Clientul se asigură că nu
va redirecționa niciun mesaj către WebAlert sau către orice alte aplicații WebAlert care încalcă
orice lege sau drept al terților. Este interzis transferul de mesaje cu următorul conținut sau de mesaje
care se referă la un astfel de conținut:
SMS-uri care conțin conținut
ilegal, pedepsit, hărțuitor, defăimător, discriminatoriu, amenințător, vulgar, obscen, deranjat,
neautorizat sau pedepsit în alt mod, mesaje care sunt de natură să dăuneze imaginii și reputației
WebAlert.
3.3 Utilizarea WebAlert pentru
a trimite mesaje nedorite, de ex. publicitate nedorită prin SMS (spam) nu este permisă. Clientul asigură
că nu va trimite mesaje abonaților care nu au fost de acord să primească astfel de mesaje si se asigura
ca optiunea de dezabonare este inclusa in fiecare mesaj al campaniei de sms, ulterior oferindui
destinatarului posibilitatea de a se dezabonat (stop 6). WebAlert își rezervă dreptul de a
lua măsurile legale necesare în cazul unei încălcări.
3.4 Clientul trebuie să
respecte drepturile de autor naționale și internaționale, brevetele, numele și mărcile comerciale,
precum și alte drepturi de proprietate industrială și drepturi personale ale terților.
3.5 Clientul nu are dreptul de
a trimite mesaje in numele marcilor comerciale fara autorizatia lor in scris.
3.6 Dacă WebAlert este
revendicat/acuzat pentru încălcarea condițiilor de mai sus, clientul este de acord să scutească
WebAlert de toate revendicările terților.
3.7 Clientul trebuie să
păstreze datele de acces comunicate cu cea mai mare atenție și să excludă o utilizare abuzivă a
acestora. Clientul recunoaște că este responsabil pentru utilizarea contractuală a WebAlert. Clientul
este responsabil pentru toate daunele legate de transmiterea datelor de acces. Clientul trebuie să
notifice imediat WebAlert despre pierderea, furtul sau utilizarea neautorizată a datelor de acces,
astfel încât accesul să poată fi blocat.
3.8 Pentru utilizarea
platformei si a aplicatiei și eventual a altor aplicații/funcții ale WebAlert este obligatorie
înregistrarea. Utilizatorul este responsabil pentru acuratețea informațiilor sale personale și
trebuie să le păstreze la zi pe perioada contractului. Modificări ale datelor cu caracter personal pot
fi făcute oricând în zona personală a clienților, la care se poate ajunge prin WebAlert prin
autentificare cu date de acces individuale. Un schimb al părții contractante necesită acordul scris (de
exemplu prin e-mail) prin WebAlert.
4. Preturi si conditii de plata
4.1 Condiția prealabilă pentru
a trimite mesaje este ca în cont să existe un sold creditor (obligația de plată în avans a
clientului). Dacă nu se convine altfel, serviciile taxabile vor fi furnizate numai până la
consumarea completă a soldului creditului.
4.2 Cuantumul costurilor
serviciilor oferite de WebAlert poate fi vizualizat pe site-ul WebAlert.ro oricând după
introducerea datelor de acces în zona personală a clientului. Informațiile despre soldul
creditului se pot abate din motive tehnice de la starea actuală existentă și nu justifică nicio
pretenție independentă a clientului pentru servicii în suma corespunzătoare. Prețurile afișate
în zona publică a site-ului WebAlert.ro se aplică exclusiv contractelor noi și au doar scop
informativ. Pentru utilizarea serviciilor, tarifele valabile la momentul încheierii contractului
vor fi decisive sau modificarea tarifelor convenite ulterior.
4.3 Cu excepția cazului
în care s-a convenit altfel, clientului i se vor factura prețurile/tarifele curente la momentul
înregistrării sale, care sunt menționate în zona publică a site-ului
WebAlert.ro.
4.4 Toate prețurile exclud taxa
pe valoarea adăugată aplicabilă. (TVA)
4.5 Toate prețurile pot fi
modificate în termen de 24 de ore de la notificarea scrisă prin e-mail la adresa dată de
client.
4.6 La finalizarea
contractului, WebAlert va crea un cont de credit pentru client care va înregistra toate ieșirile
(de exemplu, pentru mesajele mobile trimise) și toate intrările (de exemplu, reîncărcarea
contului). Clientul poate vizualiza acest cont în orice moment după introducerea datelor de acces
în zona personală pentru clienți de pe site-ul WebAlert.
4.7 Clientul poate
oricând reîncărca contul administrat de WebAlert prin plata online folosind un card bancar
pentru a utiliza serviciile de mesaje mobile.
5. Labilitate
5.1 WebAlert este răspunzător
numai pentru intenție sau neglijență gravă. WebAlert este răspunzător numai pentru daunele datorate
neglijenței simple a WebAlert sau a agenților săi indirecti dacă a fost încălcată o obligație
contractuală materială, a cărei îndeplinire permite în primul rând executarea
corespunzătoare a contractului, a cărui încălcare pune în pericol realizarea scopul
contractului sau pe acesta din urmă Conformitatea cu clientul în mod regulat familiar. În
acest din urmă caz, totuși, WebAlert nu este responsabil pentru nicio daune imprevizibile, care nu sunt
tipice contractului.
5.2 În special, WebAlert
nu își asumă nicio răspundere și garantează pentru primirea de mesaje mobile de către
dispozitivele mobile, aceasta fiind responsabilitatea exclusivă a operatorului de rețea
respectiv. WebAlert nu este, de asemenea, răspunzător pentru daunele cauzate de livrarea
întârziată sau omisă a SMS-urilor. Acest lucru se aplică în special trimiterii
incorecte de mesaje SMS.
5.3 WebAlert nu este
răspunzător pentru daunele rezultate din pretenții ale terților, profituri pierdute, economii pierdute
și toate daunele directe și indirecte directe. De asemenea, WebAlert nu este răspunzător pentru
încălcări nesemnificative ale obligațiilor și pentru pierderea datelor de la operatorii de
telefonie mobilă.
5.4 În cazul în
care clientul încalcă din culpă obligațiile prevăzute prin acesti termeni si conditii, În
cazul în care clientul încalcă din culpă obligațiile prevăzute de acest contract, WebAlert
are dreptul la o cerere de despăgubire forfetară în valoare de 1.000,00 EUR. Clientul poate aduce
o dovadă împotriva sumei forfetare că prejudiciul nu a fost suferit deloc sau cu mult mai mic
decât suma forfetară. WebAlert își rezervă dreptul de a revendica pretenții suplimentare
pentru daune, în plus față de penalitatea contractuală împotriva clientului care
încalcă termeni si conditiile. O penalitate contractuală plătită va fi compensată cu cererile de
despăgubire de către WebAlert.
6. Perioada contractului/rezilierea
6.1 Contractul de servicii nu
are o perioadă minimă și se derulează pe termen nedeterminat.
6.2 Clientul poate rezilia
contractul cu WebAlert și contul personal în orice moment, fără a respecta o perioadă de preaviz.
Rezilierea trebuie făcută prin logare pe pagina de profil.
6.3 În cazul rezilierii,
WebAlert are dreptul de a refuza o ofertă de contract reînnoită de către client.
6.4 WebAlert poate
închide contul clientului cu o perioadă de preaviz de patru săptămâni. În special,
WebAlert își rezervă dreptul de a rezilia contractul dacă clientul este complet inactiv timp de
cel puțin șase luni consecutive sau nu are sold credit. Inactivitatea totală apare atunci când
clientul nu trimite sau nu primește un mesaj cel puțin o dată.
6.5 Dreptul părților de a
rezilia contractul pentru o cauză importantă (de exemplu, încălcarea acestor termeni și condiții)
rămâne neafectat. În cazul în care rezilierea are loc dintr-un motiv important,
WebAlert o poate rezilia în orice moment, fără notificare, sub precizarea motivului. Un motiv
important există în special dacă clientul;
-
folosește serviciile
în mod fraudulos
-
oprește în mod
serios și definitiv îndeplinirea contractului, în special plățile acestuia, în
mod nejustificat,
-
face declarații greșite
în înregistrarea sau modificarea ulterioară a datelor sale împotriva unei mai
bune cunoștințe.
6.6 În cazul rezilierii,
soldul creditului neutilizat expiră fără înlocuire. Acest lucru nu va afecta plata soldului
creditului rămas în cazul rezilierii de către WebAlert în conformitate cu termeni si
condititiile, rezilierii de către client pentru un motiv întemeiat în conformitate cu
termeni si condititiile sau a unui drept legal de retragere.
6.7 Taxele deja plătite pentru
o perioadă mai lungă (de exemplu, o taxă anuală) nu pot fi rambursate, nici măcar proporțional. Același
lucru este valabil și pentru comisioanele de plată și soldul creditabil din fondul
comercial.
7. Suport si
Servicii
7.1 WebAlert monitorizează
toate sistemele tehnice automat și non-stop și oferă asistență clienților prin e-mail și chat în
zilele lucrătoare, între orele 9:00 și 17:00. WebAlert se străduiește să răspundă la toate
e-mailurile și mesajele de chat în 24 de ore.
7.2 Pe lângă asistența și
serviciul de bază, WebAlert oferă un serviciu separat, îmbunătățit și suplimentar, ca parte a unui
acord de nivel de servicii (SLA) personalizat. Condițiile pentru SLA sunt disponibile clientului la
cerere.
7.3 Clientul este obligat să
urmeze instrucțiunile corespunzătoare cu privire la utilizarea WebAlert, inclusiv pe cele referitoare la
prevenirea erorilor.
8. Confidențialitate
8.1 Ambele părți contractante
se obligă să păstreze confidențiale toate informațiile și datele primite de la partea contractantă
în legătură cu executarea prezentului contract și să nu le facă accesibile terților, în
măsura și atâta timp cât aceste informații nu sunt disponibile în general sau au
devenitdisponibil sau destinatarul nu a fost notificat de către o terță parte îndreptățită să facă
acest lucru fără nicio obligație de confidențialitate sau nu a fost cunoscut în mod demonstrat de
cealaltă parte înainte de data primirii.
8.2 Obligația rămâne și
la sfârșitul contractului.
8.3 În cazul în
care una dintre părțile contractante constată că informații care necesită secret intră în posesia
unui terț sau dacă un document de păstrat secret a fost pierdut, va informa imediat cealaltă parte
contractantă despre aceasta.
8.4 Datele cu caracter personal
necesare pentru stabilirea sau modificarea unei relații contractuale cu clientul, inclusiv conținutul
acesteia (date de inventar), precum și date personale pentru furnizarea și furnizarea de servicii de
telecomunicații sau telemedia (date de trafic sau de utilizare) WebAlert doar colectează, prelucrează
sau utilizează dacă și în măsura în care clientul și-a dat consimțământul sau o
prevedere legală permite acest lucru și în conformitate cu Politica de
confidențialitate.
8.5 Dacă sunt stocate date de
trafic, acestea vor fi stocate până la 60 de zile de la facturare, cu excepția cazului în
care există obiecții la facturare. În acest caz, acestea pot fi stocate până când
obiecțiile au fost clarificate definitiv. În măsura în care nu au fost stocate date de
trafic din motive tehnice, nu au fost ridicate obiecții sau datele stocate au fost șterse din cauza unor
obligații legale, WebAlert nici nu are o obligație de probă pentru serviciile de conectare furnizate și
nici obligația de a furniza informații
8.6 La emiterea unei facturi
detaliate, clientul trebuie să informeze toți utilizatorii actuali și viitori ai conexiunii mobile că va
fi notificat cu privire la datele conexiunii. WebAlert stochează datele de trafic, necesare pentru
a dovedi taxele percepute clientului, complet în fișiere jurnal (expeditor, destinatar eventual
scurtat, timp) și le păstrează la dispoziție pentru client pentru o perioadă de 60 de zile, ulterior
WebAlert poate ștergeți fișierele. Obiecțiile sau întrebările privind facturarea sau calcularea
mesajelor trebuie, așadar, făcute în termen de 60 de zile de la trimiterea mesajelor. După
expirarea perioadei de 60 de zile, facturarea sau determinarea fișierelor jurnal se consideră aprobată
de client.
8.7 WebAlert va șterge
datele de inventar nu mai târziu de expirarea anului calendaristic de la încetarea relației
cu clientul, cu excepția cazului în care cerințele legale sau urmărirea reclamațiilor necesită o
perioadă mai lungă de stocare.
8.8 WebAlert are dreptul
de a transmite clientului informații referitoare la relația contractuală prin trimiterea acestora la
adresa poștală desemnată de client, la adresa de e-mail specificată de client sau prin apel
telefonic.
8.9 Clientul își poate
revoca oricând consimțământul pentru utilizarea datelor ca parte a acestei secțiuni.
În plus, se aplică politica noastră de confidențialitate.
9. Modificarea termenilor și condițiilor, descrierilor serviciilor și prețurilor
9.1 Modificările acestor
termeni și condiții sau descrierea serviciului pot fi convenite cu oferirea de către WebAlert și
acceptarea de către client. Oferta WebAlert se face prin notificarea modificărilor de conținut prin
e-mail la adresa de e-mail a clientului. Dacă clientul nu răspunde la oferta WebAlert sau dacă nu se
opune în termen de 4 săptămâni de la primirea notificării de modificare, aceasta constituie
o acceptare a ofertei, iar modificările vor intra în vigoare cu condiția ca WebAlert să fi indicat
în mod expres această consecință în notificarea modificării. În cazul în care
clientul se opune ofertei în timp util, contractul va continua să se aplice condițiilor
anterioare.
9.2 Descrierea serviciului
poate fi modificată, dacă este justificată dintr-un motiv întemeiat, astfel încât
clientul să nu fie în mod obiectiv mai prost (de exemplu, păstrarea sau îmbunătățirea
funcționalităților) în comparație cu descrierea serviciului inclusă în contract, iar
modificările nu au deviat semnificativ de la acestea. Există un motiv întemeiat dacă există
inovații tehnice în ceea ce privește serviciile datorate sau dacă terții de la care WebAlert
primește serviciile anticipate necesare pentru furnizarea serviciilor convenite își schimbă oferta
de servicii.
9.3 Modificările intenționate
ale descrierii serviciului, care nu sunt cauzate de comenzi legale sau oficiale, vor fi comunicate
clientului prin e-mail cu cel puțin patru săptămâni înainte de a intra în vigoare.
Clientul are dreptul la un drept special de reziliere în momentul în care modificările intră
în vigoare. Dacă clientul nu reziliază contractul în scris în termen de patru
săptămâni de la primirea notificării de modificare, modificările devin parte a contractului la
momentul notificat. Clientul este informat în special cu privire la consecințele notificării
modificării.
10 Clauza de separabilitat
10.1 Dacă vreo prevedere a
acestui contract, termenii și condițiile sau o prevedere viitoare nou adoptată este sau devine invalidă
în totalitate sau parțial, prevederile rămase rămân neafectate de aceasta. Părțile
contractante convin să înlocuiască prevederea nevalidă cu o prevedere valabilă, care corespunde
cel mai bine din punct de vedere economic obiectivului părții contractante.
11 Dispozitii finale
11.1 Modificarea prezentului
contract (sau a conditiilor prevazute in anexe) se va putea face numai prin acordul scris al partilor,
acord ce urmeaza a fi materializat prin incheierea unui act aditional.
11.2 SOLUTIONAREA LITIGIILOR
Orice litigiu decurgand din sau in legatura cu acest contract, inclusiv referitor la incheierea,
executarea ori desfiintarea lui, daca nu poate fi solutionat pe cale amiabila, fiecare parte poate
solicita ca disputa sa se solutioneze de catre Instantele Judecatoresti ale municipiului Cluj.
Acesti termeni si conditii constituie un acord dintre WebAlert si dvs. si va guverneaza utilizarea
serviciilor, constituind contractul de prestari servicii incheiat intre dvs. si WebAlert. Puteti de
asemenea sa va aflati sub autoritatea altor termeni aditionali sau conditii de utilizare ce se aplica in
momentul in care utilizati alte servicii WebAlert, continut sau software al unui tert. Daca orice
prevedere a acestor TCU sau altor documente incorporate este dovedita de o institutie competenta ca
fiind invalida, partile sunt de acord ca aceasta institutie sa incerce sa ia in consideratie intentiile
partilor asa cum sunt reflectate in prevedere, iar restul prevederilor ramanand in vigoare. Sunteti de
acord ca fara a tine seama de alta lege sau statut, orice revendicare sau pricina ce reiese din acesti
termeni sau sunt legati de utilizarea serviciilor sau a TCU trebuie inaintata in decurs de un an dupa ce
aceasta cerere a fost ridicata sau va fi pentru totdeauna clasata. Titlurile sectiunilor in acesti
termeni sunt numai pentru convenienta si nu au nici un efect legal sau contractual.